diaforos

Just another WordPress site

the people came to believe the priests and kings childish afterlife stories …

μετάφραση … οι άνθρωποι με το καιρό πίστεψαν τις παιδικές ιστορίες ιερέων και βασιλιάδων περί μεταθανάτιας ζωής …

… η ως άνω φράση που αποτελεί το κλείσιμο της εργασίας του Δημήτριου Τριμιτζόπουλου

 
 

… συμπεριλαμβάνει τρεις λεξούλες ιδιαίτερης σημασίας … α. πίστευε … β. παιδιάστικες … γ. μεταθανάτιες …

… πάνω σε αυτές τις τρεις λεξούλες το ‘ομορφότερο’ διπολάκι … άνακτες ή ‘αριστό’-κρατούντες και ποιμένες ή ‘αγκιο’-πατέρες … έκτισαν την ποσειδωνοτρικυμία

… ανακτάκια της πλάκας όπως ο αρχαιο-εεελ-μπέεε καλόπουλος ανέλαβαν την αποβλάκωση των εεελ-μπέεε και ‘αγκιο’-πατέρες τρισχειρίστου επιπέδου πουλάνε ανάσταση νεκρών άνευ εισαγωγικών …

… για το πόσα έχουν γραφτεί για την λεξούλα … πίστευε … με … κόμμα … χωρίς κόμμα … ή … χωρίς ή … και … χωρίς και … κλπ δεν νομίζω ότι χρήζει ιδιαίτερης ανάλυσης … απλά θα προσθέσω μία φρασούλα του χατζηαβάτη Νίτσε

… έτσι ώστε να είναι πιο ευκολοχώνευτη η πηγή της φράσης που ο άλλος χατζηαβάτης καλόπουλος αποδίδει στον ‘χριστιανισμό’ των αγκιο’πατέρων’ …

ταραμομπουμπρωτύτερα…

… ἀδύνατον οὖν θεῶν παισὶν ἀπιστεῖν, καίπερ ἄνευ τε εἰκότων καὶ ἀναγκαίων ἀποδείξεων λέγουσιν, ἀλλ’ ὡς οἰκεῖα φασκόντων ἀπαγγέλλειν ἑπομένους τῷ νόμῳ πιστευτέον …

μετάφραση …

… αδύνατον λοιπόν να μη πιστεύωμεν εις τα τέκνα των Θεών, ει και άνευ αποδείξεων πιθανών ή αναγκαίων ομιλούσιν. Αλλ’ επειδή λέγουσιν ότι τα διηγούνται ως οικογενειακά πράγματα, ημείς υπακούοντες εις τον νόμον πρέπει να τα πιστεύωμεν…

… ντεν γνωρίζω αν ο γράφων του χωρίου μιλά για τον νόμο της τορά … αλλά σίγουρα γκνωρίζω ότι εντώ ντεν χρήζουν αναλύσεως … τα κόμματα … τα ή … τα και … κλπ … ντιότι τα πράγματα είναι ξεκάθαρα στο μυαλό του μέγιστου πιλοσόφου των μπέεε-ελλλ πλατωνο-τρικυμιασμένου … αφού το ως άνω χωρίο αποτελεί μέρος του Τίμαιου (ζυγισμένα – στοιχισμένα link όπως κάθε φορά για να μην μου κουράζεστε από το ψάξιμο … 40e) … όπου βέβαια έχει ήδη αναλυθεί … το … παιδιάστικες (22b)

… για να μην απλώνω σεντόνια … η αποβλάκωση του καλόπουλου που ξεκίνησε από τον μπέεε-πλάτων συνεχίστηκε από τους αγκιο’πατέρες’ που δεν έτυχε να μελετήσουν τον Λόγο του Θεού – Ευαγγέλια … για αυτό και δεν μπορέσαν … όπως ο μπέεε-νιτσε … να βρουν τα ΟΡΘΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ … που όχι μόνο βρήκε αλλά εξήγησε και την προέλευσή τους ο Δημήτριος Τριμιτζόπουλος στην ως άνω αναφερθείσα εργασία του

Ματθ 8.22
ὁ δὲ ᾿Ιησοῦς εἶπεν αὐτῷ· ἀκολούθει μοι, καὶ ἄφες τοὺς νεκροὺς θάψαι τοὺς ἑαυτῶν νεκρούς.
Αλλά ο Ιησούς του λέει: «Ακολούθα με και άφησε τους νεκρούς να θάψουν τους δικούς τους νεκρούς».

Ιωαν 8.21
Εἶπεν οὖν πάλιν αὐτοῖς ὁ ᾿Ιησοῦς· ἐγὼ ὑπάγω καὶ ζητήσετέ με, καὶ ἐν τῇ ἁμαρτίᾳ ὑμῶν ἀποθανεῖσθε· ὅπου ἐγὼ ὑπάγω, ὑμεῖς οὐ δύνασθε ἐλθεῖν.
Είπε λοιπόν πάλι σ’ αυτούς: «Εγώ πηγαίνω και θα με ζητήσετε, αλλά θα πεθάνετε μέσα στην αμαρτία σας. Όπου εγώ πηγαίνω, εσείς δε δύναστε να έρθετε».

Ματθ 22.32
ἐγώ εἰμι ὁ Θεὸς ᾿Αβραὰμ καὶ ὁ Θεὸς ᾿Ισαὰκ καὶ ὁ Θεὸς ᾿Ιακώβ; οὐκ ἔστιν ὁ Θεὸς Θεὸς νεκρῶν, ἀλλὰ ζώντων.
Εγώ είμαι ο Θεός του Αβραάμ και ο Θεός του Ισαάκ και ο Θεός του Ιακώβ; Δεν είναι ο Θεός Θεός νεκρών, αλλά ζωντανών».

… τώρα αν συμφωνούμε ότι δεν υπάρχει ούτε μία περίπτωση θανάτου μέσα στην αμαρτία … και ότι επίσης δεν υπάρχει ούτε μία περίπτωση που μπορεί να θάβεται νεκρός από άλλο νεκρό (παρεκτός τις χαζοταινίες για μικρά παιδιά) …
ας προσθέσω ένα μικρό λιθαράκι στην ξε-αποβλάκωση της ‘ανάστασης’ …
… πρώτη φράση της ‘πυραμίδας’ του Pepi II
… σε ελεύθερη μετάφραση … ‘ξύπνα-σήκω-κόψε το σανό-αναστήσου’ (ζούμπερο) για όνομα ΧΡΣ και στάσου απέναντι στο κακό…